Mangel eller skade på leveringen:
Ta kontakt med Kundeservice på chat, e-post eller telefon, så avtaler vi videre håndtering.
Reklamasjon på et produkt:
- Klikk på "Min side" og logg deg inn.
- Gå til "Se Ordrehistorikk...".
- Finn aktuell ordre og trykk på ordrenummeret.
- Opp til høyre velger man knappen "RETURNERE VARER"
- Velg antall av produktet som skal returneres. Fyll inn bankkontonr. i eget felt.
- Trykk knappen "Gå videre"
- Fyll inn tekst i "Problembeskrivelse" og velg knappen "Gå videre"
- Følg videre instruksjon.
Du vil i løpet av 1 virkedag motta en e-post, til din registrerte mailadresse, som vil inneholde all nødvendig informasjon rundt din retur / reklamasjon.
Hvis en vare blir testet ok, ingen feil funnet eller skadet av bruker, kan du bli belastet med kr. 190,- i testgebyr og returfrakt.
Ved andre returforespørsler ta kontakt med kundesenter på retur@Komplettapotek.no eller 33 00 58 80.